- Login om te reageren
Op vraag van Omega Pharma om hen wat mee te helpen aan hun evenement, hieronder enkele taken en uren.
Wederhelft, zoon of dochter, kunnen uiteraard ook meehelpen.
Meelopen én helpen kan ook, je ziet maar.
Tegen dinsdag iets laten weten aub, zodat we namen en uren kunnen doorgeven, later reageren kan ook, maar 't is te begrijpen dat organisatrice Brunhilde graag haar draaiboek zo vlot mogelijk kan invullen.
Marc De Vreese, Etienne De Rijcke, President, Peter, Karl, Sharon, Geert, Carine, Jo, Bert, lieten al ok weten.
Vooral hulp nodig:in en rond de tent, parking, deelnemers wegwijs maken, en bediening drank oa.
We bekijken ter plaatse wie en waar je best 'rendeert'. Als we uw beschikbare uren weten staan we al ver.
Marc Coucke en PR-verantwoordelijke Brunhilde zullen jullie dankbaar zijn:-)
Broodjes worden voorzien over de middag, zowel vrijdag, zaterdag als zondag.
VOLDOENDE//Vrijdag 9.30 tot 15/16 uur: (nog 4 personen nodig) oa opzetten tent en plankenvloer+ nadars plaatsen en inschrijvingspakketten halen met Jo Planckaert
VOLDOENDE///Zaterdag 9.30 tot 13 uur. ( 3 à 4 personen): nadars plaatsen en tent schikken/tafels stoelen, toog, zetten, inschrijvingstafels, startplaatsen opstellen...
HIER GRAAG NOG ENKELE REACTIES!!Zondag toog/bedienen afwas/Wegwijs maken deelnemers 9u-15 uur 4 personen nodig 15u-22u 4 personen 11u tot 18u drukste periode nog 5/6-tal personen
HIER NOG 1 PERSOON Dinsdag 9-11 afbraak tent
Noteer in uw reactie de UREN die je kan inspringen, ze mogen overlappen of minder zijn met de vooropgestelde uren. Lijst is omvangrijk, indien u heel beperkt kan helpen, ook welkom!
Supporters graag met polo Davitamon Classic, medewerkers krijgen T-Shirt van organisatie, maar breng uw polo wel mee aub.